Thursday, August 12, 2010

TERIMA KASIH TUHAN....

Permulaan hari yang indah…
Ye,aku mengaku aku sedih dengan perpisahan ini…
Tp hari ni perasaan tu seperti hilang dari hatiku…
Aku blaja menghargai ape yang aku ade skrg..
Aku xmahu menoleh ke blakang lagi..
Kalau betul die jodoh aku,aku akn bulatkan hatiku untuknye…
Die lebih kenal dan paham aku dari insan lain..
die yang bnyk bersame aku dari saat aku xpunye ape2 sehingga la skrg..
kali ni,aku dh bersedia..
kalau aku xboleh bahagiakan maya,xsemestinye aku jg xboleh bahagiakan die..
aku akan lebih menyanyanginye dari insan lain..
kerane die menyanyangi aku lebih dari nyawanye sendiri…
tp bukan la aku syg die sbb aku kecewe dengan maya,cume aku terharu dengan pengorbanan die untuk ku..
die sgp terime aku walau seribu kesakitan yg aku bg padanya..
mungkin die insan terbaik yang allah ciptakan untuk aku…
lepas ni,aku harap aku dpt lupekan maya trus dari hati aku..
biar kelukaan ni menjadi sejarah…
dan aku semai pl cinte untuknye..keranenye cintenye terlalu agung..
aku jg xsangka aku akan memiliki cinte sehebat ini…
mungkin betul ckp org,jodoh kami kuat…
setelah mcm2 yang kami lalui,kami kembali bersama..
dan semua tu lebih mematangkan cinte kami..
aku harap lepas ni tiada lagi kelukaan untuk aku dan die..
kali ni aku akan menjage cinte ini sebaik mungkin..
agar tiade lagi racun dlm hubungan ini…
dalam diam die jg dah bersedia untuk menjadi isteri yang terbaik untuk aku…
andai itu takdirnye,aku dh bersedia untuk menerima ia seadanya..
terima kasih yang allah….
Aku bersyukur diatas kesempatan ini..
Harap2 pilihan aku kali ni tepat..
Aku dh xsekuat dulu..
Air mata aku mudah jatuh hanye kerane perempuan..
Mungkin dh terlalu bnyk kelukaan yang aku alami..
Tp insyaallah,kali ini kesedihan untuk ku telah mati..
Kerana die dh buktikan apa yang perempuan lain xleh wat…
Die ajarkan aku erti setia..
Dan ketulusan hatinye sudah xperlu dipertikaikan lagi..
Kerane kejujuran telah menjadi identity die sebelum ini..
Terharu aku saat die menangis kerane simpatinye terhadap ape yg terjadi keatas diri aku..
Die mempertahankan aku seperti mempertahankan maruahnye..
Die jg mempertahankan cinte ini seperti tiada lagi hari esk untuknye..
Ya allah,betapa besarnye pengorbanan die padaku..
Entah mengapa selame ni aku bute menilai die..
Die lah inspirasi hati aku selame ni..
Yang aku abaikan..
Hanye kerane kan pentingkan diri sendiri..
Aku alpa sendiri..
Aku bute dlm menilai keikhlasan hati seorang gadis..
Ya allah,terime kasih kerana kau ciptakan die untukku..
Terima kasih kau berikan semula sinar yang selame ni malap..
aku akan jage anugerah kau ini sebaiknye insyaallah..
kerane aku pahlawan cinte yang akan sentiase memperjuangkannye..
terima kasih tuhan…….kerane kesempatan ini…
menemukan aku dengan inspirasi hatiku…

No comments:

Post a Comment