Tuesday, August 17, 2010

INSPIRASI HATI LAXMANA CINTA




Alhamdulillah…
Hari ni allah memberikan aku kesempatan lagi untuk menulis kat blog ni…
Ya allah,syukur aku..
Smlm aku dpt semangat baru dari inspirasi hatiku..
Die berikan aku semangat agar dapat aku lupekan segale kesedihan aku..
Namun begitu,hati aku selalu risau akan penerimaan kawan2nye dan keluargenye terhadap aku..
Aku blagak tenang,tp sebenarnye jiwe aku makin hari makin berserabut..
Ingin skali aku mempercepatkan perkahwinan kami..
Tp bnyk bende yang aku kene wat sblm kami kahwin..
Aku kene yakinkan keluarge dan kawan2 die yang aku boleh bahagiakan die…
Tp mcm mane,xde siape percaye aku selain die..
Die yang ade dengan aku saat aku kerisauan dan hilang keyakinan..

Ya allah,mulianye hatinya..
Hari ni aku ingin sekali melupakan setiap kesedihan..
Aku ingin terus melangkah menyusuri pelangi indah bersamanya dalam mencari arah cinte kami..
Semoga allah permudahkan setiap urusan kami..
Bimbing cinta kami kearah yang allah redhai…
Die cukup sempurna pade mate aku..
Mungkin sebelum ni aku buta dlm menilainye..
Tp tidak hari ini dan hari-hari yang seterusnye..
Kesakitan lepas mengajar aku erti setia dan keikhlasan..
Aku mule celik dlm menilai ketulusan hati…

Kau temukan aku dengan pelengkap hidupku..
Die cinta pertama dan terakhirku..
Ya allah..
Xde kate yang dpt aku ungkapkan perasaan aku sekarang…
Ibarat mimpi yang hadir tanpe aku bayangkan..
Tp die la hakikat…
Die la insan yang mewarnai sebuah potret suram kehidupan..
Die la insan yang memenuhi setiap ruang kesunyian..
Die la insan yang mengubati setiap genap kelukaan…

Inilah cinta teragung yang aku penah temui..
Inilah keikhlasan cinta paling tulus penah aku rasai..
Kalau korang semua kat tempat aku,dan lalui setiap kelukaan yang aku penah lalui,
Korang akan mengerti ape perasaan aku skrg..
Die dtg seperti nafas yang memenuhi jasad..
Sampai xtercapai oleh akal pemikiran..
Indah,tiade yang lebih indah dari anugerah allah yang satu ni…
Die anugerah agung ciptaan allah…
Yang dtg tanpe aku sedari..
Namun kehadirannye adalah pelangi indah selepas gerimis dihatiku..
Wajah redupnye menenangkan stiap jiwe yang sedang kecelaruan mcm aku..
Dan nasihatnye,ibarat halilintar yang memanah hati..
Menyedarkan aku dari lamunan yang kurasekan seperti mati..
Terima kasih ya allah..
Akan ku jage anugerah mu ini sebaiknye..
Akan ku lindungi anugerah mu ini sepenuh daya..
Akan ku menyayanginye ape adanya..
Die la kekasih sejati..
Inspirasi hati..

P/s: buat gadis2 diluar sane,contohilah ketulusan hatinya..
Keikhlasan cintanya..
Inilah bukti cinte sejati yang didambakan oleh setiap lelaki..
Mungkin cintanya xsehebat kisah cinta klasik yang kite dengar..
Namun inilah keagungan cinta pade alaf baru yang payah kite temui sekarang..
aku dh bertemu dengan insan yang tepat dan pade made yang tepat..
Kami akan berusaha menjage cinta kami..
Semoga allah membantu kami dan mempermudahkan setiap ape yang kami rancangkan..
Semoga allah permurahkan rezeki kami dan menyatukan kami sehingga ke syurga hakiki.
Cinta laxmana dan inspirasi hati.
Amin..

No comments:

Post a Comment