Monday, August 23, 2010

DISEPANJANG HAYATKU


Inspirasu Hati

Aku berdoa kepada allah supaya mengirimkan cintaku kepadamu..
Agar bertemu disana dan bersama
Dan aku disini bersama mu
Sekarang izinkan aku luahkan
Kau telah membuka hatiku
Disaat aku berfikir yang cinta adalah satu kesalahan
Namun segalanya berubah setelah kau hadir
Dan inilah yang aku ingin kau tahu

Disepanjang hayatku
Aku akan bersama mu
Aku akan setiasa penuh jujur dan setia disisimu
Sehingga berakhir nafasku
Aku sentiasa menyintaimu..
Disepanjang hayatku
Dikala siang atau malam
Aku bersyukur kerana allah membuka mataku dalam menilaimu
Sekarang dan selamanye aku akan sentiasa ada untukmu.

Setiap denyut nafasku
Aku berasa tenang disaat memikirkan dirimu
Dan semoga allah merahmati setiap apa yang kita lakukan
Kau isteriku,kaulah teman dan kau jualah kekuatanku
Dan aku berdoa agar kita akan tetap bersama selamanya

Sekarang aku merasakan diriku cukup kuat
Segalanya berubah dengan kehadiranmu..
Dan inilah yang ingin aku ucapkan

Sejak kau bersamaku
Aku merasakan kekuatan cintamu disaat berhadapan dengan mu
Sehingga tiada keraguan bagiku
Aku ingin seluruh dunia tahu yang aku sangat menyintaimu

Didalam setiap denyut nadiku

No comments:

Post a Comment