Tuesday, August 17, 2010

PUSARA CINTA SEMINGGU


Kenangan yang aku tinggal kan..
Walau beribu kelukaan yang kau beri kepadeku xpernah menzahirkan benci dihati ini..
Malah aku sentiase menjage maruah dan aib mu..
Kerane itu amanah yang telah ku janjikn sejak mengenali mu..
Terima kasih..
Kerane kau menyedarkan aku dalam banyak perkare..
Kau sedarkan aku tentang siapa yang lebih layak memiliki cinta dan hati ini..
Alhamdulillah..
berakhir juge hubungan ini..
yang pade aslnye kite rase cukup membahagiakan..
Namun akhirnya kau sendiri meluahkan kesengsaraan..
Aku bersyukur..
sekurang-kurangnye kau telah membuat keputusan yang tepat untuk dirimu..
Dan kerane kau juge aku bertemu cinte abadi ku..
Walaupn kau mengkhianati cintaku..
masih ade lagi insan yang menyayangiku setulusnye..
Malah,lebih mudah aku menilai keikhlasan hatinye..

Aku xpernah kisah andai kau mahu memburuk-burukkan aku..
Ape cerite pn yang kau ingin sebarkan..
aku pasrah andai itu warne cinte yang penah kite semai dulu padamu…
Tp bg aku,semua tu hanyelah helah mu…
Aku tau kau dh punya yang lain..
Dan aku sentiase doakan kebahagiaan mu..
Kerana kau pernah bertahta dihatiku..

Namun skrg aku dh cukup gembira..
Semua kenangan lalu mematangkan aku..
Menyedarkan aku dlm bnyk perkare..
Aku gembire dan kembali tersenyum..
Terime kasih..
Kerane kau pernah hadir dlm hidupku dan melukakan hatiku..
Dan kerane kau,aku menerima cinte yang tulus..
Terime kasih kerane pernah menjadi tunanganku,walau hanye untuk seminggu..
Namun seminggu tu la yang menjadi pusara cinte kite untuk selamanye..
Kau bunuh cinte ku,dan aku semadikannye bersame cincin dijarimu..

No comments:

Post a Comment