Sunday, August 15, 2010

KECERIAAN SEMALAM


wahai kawan2...
kat mane la korg skrg..
bile aku tgk gmbar ni aty aku rindu nk balik saat2 mcm dulu...
kite same2 melangkah dlm menuntut ilmu..
kite xtau pn ape yg ditentukan untuk kite..
kite hanye tau blaja dan bergurau senda..
tp skrg kite semua ade haluan masing2..
malah nk jumpe pn payah sgt..
aku dengar ramai jg antare kawan2 aku ni yang dh kawen..
tp yg sedihnye,haram xjemput pn...
ni la lumrah hidup..
mase meninggalkan kite...
sehingge kite lupe saat indah yang pernah mewarnai hidup kite..
aku sendiri,kadang2 xde mase untuk conteck dorg kerane bz dgn keje..
walaupn jauh kat sudut hati aku rindu sgt2..
aku ingat lagi,mcm mane kelas aku yang penuh dengan keceriaan..
bile ingatkannye,semua tu wat aku tersenyum sendiri...
mase tu kami semua mcm xleh nk dipisahkan..
kemane saje kami melangkah,kami bersame-same..
sampai kadang2 kelas lain pn jeles tgk keakraban kami..
rase kalau leh,xnk benti sekolah pn..
hehehe...
air mate aku dh nak jatuh pn..
sesungguhnye aku terlalu rindukan saat dulu...
hidup aku mcm xde kesedihan pn....
kawan2,andai aku xberkesempatan jumpe korg sehingge keakhir hayat aku,aku cume nk korg semua tau,yang aku tetap idop dlm kenangan bersama korang..
doa aku sentiase untuk korg..
aku doakan kejayaan n kebahagiaan korang didunia dan akhirat...
keindahan semalam yang selalu aku rindui..
namun mase xmungkin diundur semula..
kerane hidup ini sentiase bergerak kehadapan..
n kite hanye perlu pasrah dengan semua yang telah kite tinggalkan..
semoga korang semua sentiase tersenyum dlm idop ni..

No comments:

Post a Comment