Wednesday, August 11, 2010

JIWA LARA

Ya allah…
Tolong la tenangkan hati aku dlm menempoh hari2 yg memeritkan ini…
Aku mengaku payah untuk aku lupekan die..
Dh aku cube buang setiap kesedihan n kelukaan ini…
Tp xjuge berjaye..
Aku cube tolak semua kenangan bersame die…
Tp tiap senyuman die masih terbayang..
Aku xboleh trime,kerane die kate die tersikse dengan aku…
Ape yang aku dh buat?
Die rimas dgn perhatian aku?
Ya allah..
Selame ni aku xpenah tau yang cinte ini merimaskan..
Sepatutnye die lebih merindui aku..
Tp nape sebaliknye?
Air mate aku dh puas mengalir tanpe sebab..
Aku xboleh trime perpisahan yang die inginkan..
Adekah cinte aku padenye terlalu kejam?
Ya allah,salakah aku jatuh cinte?
Salahkah aku jalankan tanggungjwb aku sbg tunang die?

Lebih melukakan hati aku,bile tgk air mate mak menahan marah kerane sikap die yang wat keputusan sesuka hati…
Aku tau mak risaukan aku,aku tau mak perasan setiap kali aku cube tahan air mate aku dari jatuh..
Tp aku xmampu..
Aku xmampu menipu diri aku..
Aku bukan sedih sbb die tinggalkan aku,cume aku sedih bile org ckp cinte aku ni menyiksekan..
Kalau betul xnk aku,ckp la trust trang,jgn hine cinte aku..
Jgn menyalahkan cinte aku..
Cinte aku xsehine itu..
Kalau korg xpcy,korg leh tnye nurul..
4 tahun die hidup ngan aku..
Die lebih kenal buruk baik aku..
Die tau ape yg slalu aku wat n mcm mane layanan aku..
Tp sebaliknye org leh kate rimas?
Setelah bergelar tunang aku?
Hati aku remuk…
Hancur…
Aku ni xubah mcm sampah je org wat..
Hinenye cinte aku…
Ya allah,kali ni aku redha..
Tp selepas ini,jike cinte aku terhenti lagi..
Aku akan berhenti dari mencari nikmat yg satu ni..
Biar hidup mati aku sendiri..
Biar cinte trus bersemadi..
Ya allah,Jike tiada cinte insane untukku di dunia ini,bawalah cinte aku kepademu…
Sesungguhnye itu yang selalu aku rindu..

No comments:

Post a Comment