Thursday, September 23, 2010

RAYUAN HATI UNTUK ILAHI

Salam..
Sory cos dh 2 3 ari xcre ke blog aku ni..
Aku agak bz dengan keje..
Xsempat nk bernafas pn..
Di tambah pl dengan kesihatan yg sikit terganggu..
Dalam keadaan baru je nk kecapi bahagia,sekali lagi aku diuji..
Kali ni dengan kesihatan n mslh kewangan jg..
Aku harap semua ni just untuk seketike je..
Aku xkn mengalah dengan keadaan..
Aku akan bawa cinta aku setinggi mungkin..
Aku percaye allah akan memudahkan setiap urusan..
Ditambah pl dengan restu dan doa dari kawan2..
Insyaallah semuanye akan pulih..
aku akan pastikan semua ni ok..
cume kesihatan aku sedikit terganggu sejak akhir2 ni..
badan aku terase lemah..
aku xtau sebab ape..
aku harap semua ni Xlame..
aku xnk inspirasi hati aku risau tgk keadaan aku..
aku nk die tenang je..
cos die penenang jiwe aku..
ya allah..
bantu la aku dlm memperjuangkan cinte yang telah kau anugerahkan ini..
jgn la kau uji kami dengan sesuatu yang xdpt kami tanggung..
tabahkanlah kami dlm menempuh setiap ujian mu ya allah..
permudahkanlah setiap urusan..
permurahkanlah rezeki kami..
aku akan trus usahe untuk die..
bimbinglah cinta kami kearah jalan yang kau redhai..
satukanlah kami dengan ikatan yang kau restui..
ya allah..
bantulah aku..
aku merayu dan memohon..
sesungguhnye,idop dan matiku kuserahkan hanye kepadamu ya allah..
amin..

No comments:

Post a Comment