Monday, September 13, 2010

DOAKAN AKU

Salam…
Selamat hari raya pade semua teman2 yang sudi melayari blog aku ni..
Aku memohon ampun segala silap dan salah…
Ari ni diam xdiam kite masuk ari raye yang ke-5..
Tahun ni merupakan tahun yang penuh dengan suka n duke dalam idop aku..
Tp betul la ape org cakap,setiap ape yang kite terlepas,allah akan gantikan dengan sesuatu yang lebih bermakne..
Dlm kelukaan masih ade kegembiraan yang dtg bertandang dalam hari2 aku..
Mungkin tahun ni aku terlepas peluang untuk beraye sbg tunangan org..
Aku juge terlepas peluang untuk beraye dengan bakal mertua..
Semuanye kerane hubungan yang telah diputuskan oleh pihak perempuan..
Aku cube blaja bangkit dari semua kesedihan tu..
Namun pada mase yang same,allah dtgkan nikmat yg xterhingga dalam hidup aku..
Allah temukan kembali aku dengan kawan2 sekolah aku dulu..
Yang hampir 7 tahun kami xbertemu..
Terharu aku bile melihat kemajuan dorg..
N meriah gak la raye aku tahun ni walaupn tanpe tunang..ops,bekas tunang…
Alhamdulillah,aku masih bernafas untuk truskan hidup..
Dan esk aku akan balik ke Terengganu untuk bawak parents aku..
Tp pade mase yang same aku ingin mengadap bakal mertue pl..
Harap2 org terime aku seadanye..
Semoga jodoh aku berkekalan kali ni..
Aku pasrah kali ni..
Aku nak lupekan semua tentang maya…
Dan aku nk bukak buku baru dengan nurul..
Sekarang die la kebahagiaan aku..
Maya hanye kisah silam untuk aku..
Tp nurul adelah mase depan aku…
Namun aku harap die akan sentiase menjadi tenang untuk aku…
Supaye die boleh sentiase menyedarkan aku dalam setiap langkah aku melayari kehidupan ini..
Kawan2,tolong doakan aku supaye jadi kuat…
Jadi kuat untuk hadapi setiap kesedihan ni…
Aku dh penat menangis untuk die,namun orang langsung xpandang pn..
Malah burukkan aku lagi ade la…
Sakit beb..
Tp xpe,aku xkn letak benci dlm hati aku…
Aku doakan die bahagia dengan jalan yg die pilih…
Ape yang aku rase,biar allah je yang tahu..
Sekarang tumpuan aku hanye pade mase depan aku dan nurul…
Istane yang bakal kami bina nanti…
Aku ingin bahagiakan die lebih dari aku bahagiakan org lain..
Die inspirasi hati aku..
Pembakar semangat saat aku jatuh..
Harap2 semua orang akan restu hubungan kami ni..
Doakan kebahagiaan kami..
Amin…

No comments:

Post a Comment