Thursday, September 16, 2010

KILAUAN CINTA INSPIRASI HATI


Salam…
Alhamdulillah..
Hari-hari luke telah berlalu..
Hari-hari ku berganti dengan sebuah pelangi yang indah..
Dan aku sentiase harapkan keindahan ini aku terus kekal menemani setiap saat ku…
Setelah setahun setengah idop aku bagai lesu kerane kehilangan sinarnye,hari ini fajar indah itu kembali menyinsing dan menerangi segenap hati aku yang dipenuhi calar.
Secare tak langsung juga aku dah penuhi permintaan seseorang.
Dan Alhamdulillah,kerane permintaan yang die mintak,aku kembali bahagia..
Tp kebahagiaan hari ini,bukan kerane die..
Ini semua kerane cinta yang masih berbaki dalam hati suram ku..
Alhamdulillah..
Kesyukuran yang xdapat aku gambarkan..
Senyuman yang aku rindu selame setahun setengah ni,akhirnye hadir..
wat aku tertawa dengan senang hati..
Trus trang aku dh tak rase kesakitan mcm aku kuar dengan org lain..
Kalau dengan org lain,walaupn aku tersenyum,tp hati aku still berdarah..
Tp dengan die,luke itu seperti terubat trus..
Malah aku rase senang hati..
Aku bersyukur kerane masih ade kesempatan untuk aku merasai nikmat ini sekali lagi..
Aku xminta,tp ia dtg dengan keikhlasan yang selame ini sering die pertahankan untuk aku..
Dan aku bersyukur…
Allah ciptakan die untuk hidup aku..
Dan aku sentiase harapkan semua keindahan ini xkn berhenti disini je..
Aku akan pertahankan cinte ni,dan aku akan bahagiakan die..
Aku akan korbankan segalanye untuk die..
Kerane keindahan yang die bagi hari ini xseperti keindahan yang dtg sebelum ini..
Die ade keistimewaan dalam dirinye..
Walaupn die hanye insan biase dan sederhana,namun kehadirannye memberi keistimewaan yang berbeza…
Aku xtau ape aku nak ckp..
Aku tau,kalau korg bace ni mesti korg ckp aku ni sbb tgh bahagia sbb tu ckp mcm ni..
Tp ni bukan sbb bahagia je..
Tp aku dh nmpk dan alami mcm2 sepanjang aku kenal die..
Dan mcm2 juga yang die korbankan untuk aku..
Semua hanye kerane nk hidup dgn aku..
Kalau korg kat tempat aku skali pn,aku percaye korg jg xkan lepaskan pmpn yang sebaik dan seikhlas die..
Yang sgp wat ape saje untuk pastikan cinta ini Berjaya…
Dan sgp buat ape saje untuk mempertahankannye..
Aku respeck die..
Mungkin die bukan tokoh cinte terhebat..
Tp cinte die adalah cinte yang terhebat yang pernah aku temui..
Dan lebih manis,cinte yang hebat itu die tujukan untuk aku..
Insan yang benar2 die cintai..
Akhirnye,ape yang aku perjuangkan die yang pertahankan..
Tu bukti yang die benar2 paham aku..
Melebihi insan lain yang pernah hadir..
Aku terlalu bangga dengan cinta kali ini..
Bukan aku sombong atau ego..
Tp inilah cinte sebenar yang aku cari..
Kilauan permata disebalik celahan kaca…
Semoga kilauannye akan trus bersinar…
Itulah cinta inspirasi hatiku…
Amin.

No comments:

Post a Comment