Thursday, August 6, 2009

PERMULAAN KERJAYA YANG MEMBOSANKAN

ari ni aku nak berceloteh sikit pasal keje aku skrg.slame ni aku langsung xbajet aku akan dpt keje yang slame ni langsung aku xpenah amik tau ape2.sblm ni aku keje kontrak kat kolej komuniti.keje tu mmg la agak memenatkan.dari kol 8 aku masuk,smpi la kol 3 aku balik keje aku xpenah abis.kdg2 smpi malam aku keje.aku rindu saat tu.tp skrg alhamdulillah aku dpt keje tetap.tp keje ni agak membosankan.cos dari kol 8 aku masuk keje,smpi la kol 5 aku balik.aku just ngadap komputer je.smpi sakit2 mate aku.kalau wat keje xpe gak,ni duk melayan email n chatting je.keje aku xde langsung.agak bosan sgt.aku xbiase keje mcm ni.aku lebih sk keje yang leh wat aku xterpikir sume mslh aku.penyakit aku.biar aku tumpu kat keje je siang malam.tu lagi best.tension beb keje mcm ni.ni bukan dunia aku.tp ni la rezeki yang allah bg kat aku.so aku terime je.n blaja jadikan die sebahagian dari dunia aku..aku akan try harungi sume ni walaupn aku terpakse blaja dari bawah..xde jalan singkat untuk berjaya..yang past,aku dh bngkit dari sume kekecewaan lalu.n mulekan langkah yang baru.alhamdulillah,tuhan masih menyayangi aku..aku akan trus berusaha.......insyaallah.......

No comments:

Post a Comment