Tuesday, February 15, 2011

MENUNTUN KASIH

salam buat semua sahabat..
ari ni aku rase hepi je wat keje..
rase nk melompat pn ade..
sume keje yang diberi kat aku dpt aku siapkan on time..
walaupn kadang2 fikiran aku serabut dengan semua kenangan lalu,kini aku dh semakin kuat untuk hadapi semua tu..
aku xde mase langsung nk pk pasal mslh..
sebaliknye aku berikan sepenuh tumpuan kat keje aku,walaupn ade sikit la gangguan2 dari pmpn2 yang aku xkenal..
tp xpe la,mayb semua ni lumrah hidup..
kite xleh lari dari kenyataan yang 1 ni..
lagi2 bile kite dh bergelar tunangan org..
mcm2 dugaan yang datang..
mase ni la ramai pl pmpn yg dtg nk meraih cinte la,ape la..
but alhamdulillah,aku still leh hadapi setiap dugaan dengan matang..
lebih matang dari dulu..
dan aku harap cepat2 la kami disatukan..
sebelum dugaan lebih besar dtg..
ya allah,kuatkan dan tabahkanlah aku..
permurahkanlah rezeki aku..

ape2 pn aku hepi,sebab aku menghitung hari untuk bertemu dengan die..
xsabarnye rase...
dh hampir 2 bulan xbertemu..
last jumpe pn mase pertunangan ktorg ari tu..hehee..
harap xde aral yang dtg..
aku dh siapkan semua keje cos xsabar nk jumpe ngan die..
hehehe..
kawan2 doakanlah kebahagiaan kami..
insyaallah,akn aku tuntun cinte kami ke arah yang lebih diredhai..
amin..

No comments:

Post a Comment