Tuesday, February 8, 2011

Luahan rasa

salam buat sahabat semua..
skali lagi aku bersyukur kerane diberi kesempatan untuk trus menjengah ke blog ni..
disebalik hari2 aku yang penuh kesibukan dan kerja yang berlambak,aku masih diberi nafas dan kesempatan untuk meluahkan perasaan disini..

alhamdulillah,diam xdiam dh masuk bulan kedua kite di tahun 2011 ni..
dan bermakne hampir sebulan jg la aku bergelar tunangan orang..
alhamdulillah kerane allah masih panjangkan jodoh kami..
walaupn aku masih xrase keindahan sebagai tunangan org,namun aku bersyukur,kerane skurangnye aku jg xrase keperitan pertunangan seperti sblm ni..
semoga allah trus kuatkan semangat aku dan dia dalam menempuh hubungan ini..

walaupn hubungan kami xsemesra dulu dan kurang mase bersama,tp aku masih bersyukur kerane aku masih ade die dlm hidup aku..
dan yang pasti,die masih sygkan aku walau ape pn yang aku wat kat die..
aku bersyukur kerane ditemukan dengan gadis polos dan manje seperti die.
dan aku harap allah panjangkan jodoh kami seperti yang kami dambakan selame ni..
semoga allah capaikan setiap impian kami untuk hidup bersame..

ye aku akui,kdg2 aku jg ingin rase mcm sume couple lain rase..
leh slalu kuar same2,leh sms tiap2 mase,call setiap malam..
tp sumenye dah xmcm dulu..
die dah semakin bz..
mcm aku jg..
so aku kene blaja trime keadaan yang baru ni..
walaupn kadang2 aku rase sunyi dengan idop aku ni..
tp inilah yang allah dah tuliskan untuk aku.
skurangnye allah masih jdikan sorg insan yang boleh memahami setiap ape yg terbuku dihati aku ni..
dan aku bersyukur kerane itu..
dan itu yang menjadikan die special di hati aku..
xmungkin ade org leh mengantikan tempat die..
yang leh memahami aku mcm die..
she's perfect to me..

semoga allah permurahkan rezeki kami dan mempercepatkan saat kami disatukan..
sesungguhnye terlalu bnyk impian yang ingin kami capai bersame..
kami ingin berhijrah seperti insan2 lain..
aku ingin bawa dia dan cinte kami kearah yang lebih baik..
insyaallah..
doakan kami...
amin.

No comments:

Post a Comment