Saturday, October 23, 2010

MENUNGGUMU

Pagi telah datang.
Hari pun telah berganti.
Tak terasa waktu yang berlalu.
Bertahun telah ku lewati .
Menunggu cintamu yang tak kunjung datang.
Apa ini suatu kebodohan atau ini yang namanya cinta?
Itulah tanyaku padamu.

Sungguh sesak hati ini.
Gelisah disetiap tingkah laku ku.
Membuat aku menjadi serba salah.
Entah macammana caranya.
Agar kau menyintai aku apa adanya.
Itulah yang ada disetiap fikiranku.
Dan ku berikan segalanya yang ada padaku.
Itulah yang ada dalam hatiku.

Menunggumu menyakitiku
Tak terbalas mendukakan hatiku.
Tak terasa hati nni mula tertutup.
Ketika ada seseorang yang cuba memasukinya.
Aku tidak akan mengapai mu.
Jika melepaskanmu membuatkan mu bahagia.
Aku akan melepaskannya walau hati ini tidak rela.
Kerana ku tahu cinta tidak semestinya memiliki.
Walau tanpamu disisiku.
Cintaku tetap bersama mu sampai bila pun..
Aku disini menantimu.

No comments:

Post a Comment