Wednesday, October 13, 2010

aku yang blur..

salam kawan2..
hari ni jiwe kembali kacau..
aku xtau kenape dan sbb ape..
mayb ade yang xkene..
sejak smlm aku cube blaja menyembunyikan perasaan sedih n hampa aku ni..
kdg2 aku rase idop aku ni xdiperlukan oleh sesiape pn..
bile time org sk,org memuji aku melangit,tp bile time xsk,org wat sesuka hati je..
wat aku mcm xde perasaan..
wat xkisah pn ape yg aku cube wat untuk dorg.
kdg2 hati ni leh wat xendah je tentang semua ni,tp kdg2 aku trase sgt dengan semua ni..
aku pn mcm org gile dh..
kejap ok,kadang pl sensitif gile...
ntah la..
takdir ape pl yang allah dh tuliskan untuk aku kali ni..
yg penting aku xsame mcm aku dengan maya dulu..
aku dh jd irwan yang baru..
aku dh cube jd sebaik mungkin dari sebelum ni..
tp pade mase yg same,aku xtau ape yang aku wat ni terbaik atau x untuk org lain..
ntah la..
aku ibarat budak yang baru nak kenal dunia..
aku xtau ape yg terbaik untuk aku dan cinte aku..
yg aku tau,aku dh jd insan yang baru..
aku dh berubah..
jauh berubah..
adekah aku semakin sesat atau semakin hampir dengan garis penamat?
yang pasti aku masih mencari arah yg tepat dan menggunakan segala peluang yang ade untuk menjadi insan yang terbaik..
insyaallah...

No comments:

Post a Comment