Thursday, March 31, 2011

KEMBALI KE SEDIAKALA

salam..
alhamdulillah,di dalam kesibukan hari2 aku masih sempat untuk menjeguk ke blog aku ni..
ari ni aku rase ade kelainan pada diri aku..
sbnrnye perubahan ni aku rase smlm laghi..
sejak akhir ni aku mcm stress sgt..
aku cepat marah n membebel..
kalau marah tu pl kuar bende yang bukan2 dari mulut aku..
tp ari ni,aku still stress,tp dlm hati aku ade perasaan yg lain..
perasaan seperti dibuai sesuaru yang indah..
sedangkan aku xtau keindahan ape kah itu..
mayb allah nk bg rezeki kat aku kot..
insyaallah,harap murah la rezeki aku..
tp aku xnk la mengharap ape2..
yang penting aku xkn berhenti berusaha n capai ape yang kami mahukan..
aku yakin,ujian mmg slalu ade..
tp kejayaan akan sentiase dtg bagi insan2 yang berusaha dan xpenah kenal erti pts ase..
adekah semua ni kerana inspirasi hati aku tu?
aku sendiri pn xtau..
tp sejak sml,aku rase sikit lega bile dpt dgr suare die..
nasihat n pujukan die dlm keadaan aku yang ngah marah..
dh lame aku xdpt rase pujukkan dari die..
die kembali menjdi sumber ketenangan dgn nasihat dan pandangan die..
dgn sikap manje dan kebudak-budakkan die..
so sweet..
lame aku xdpt tgk n rase semua ni..
alhamdulillah,cos hbgn yang tegang selame ni kembali pulih..
aku harap kebahagiaan ni akan trus berterusan..
aku bersyukur kerane ade die..
kerane die la sumber inspirasi dan ilham ku..
kalau die xde,aku rase aku sendiri pn xtau nk cerite ape lagi kat blog ni..
or mayb terpakse tutup je la blog ni..
hehehe..
ape2 pn alhamdulillah..
semuanye kembali seperti sedia kala..
dan kami kembali fokus pade ape yang kami impikan..
harap usaha kami xkn terbantut lagi..
so kawan2,doakanlah aku dan dia..
tiade yang indah selain bersamanye..
semoga allah merestui hubungan ni dan meredhainya...
amin.

No comments:

Post a Comment