Sunday, January 23, 2011

KEMBALI MEMBAJAI

salam rindu buat semua sahabat...
alhamdulillah kerane allah masih memberi kesempatan untuk aku menulis dan menyampaikan sebarang berita disini...
terlebih dulu aku bersyukur kehadrat ilahi kerana masih memberi nikmat cinte yang 1 ni,untuk aku trus kan perjuangan ini...
alhamdulillah juge setelah 5 tahun mengikat kasih dan melalui pelbagai cabaran dan dugaan,akhirnye aku dan inspirasi hati mengambil keputusan untuk mengorak langkah setapak kehadapan..
disaat cinte kami semakin suram dan gersang kekeringan,kami kembali membajainye dgn satu ikatan yg lebih serius..
dan pastinye ikatan itu mengharapkan komitmen dan tanggungjwb..
aku dh cukup bersedia dan mengharapkan sejarah semalam tidak berulang..
harap pengalaman lepas mengajar aku untuk lebih tenang dan bersabar dlm menghadapi setiap dugaan dan cabaran..

ya allah..
terase bagai mimpi..
akhirnye ape yg kami dambakan dan impikan akan menjadi kenyataan..
pasti ramai kenalan dan sahabat menanti saat kami disatukan..
dan ramai jg yang akan menangis kegembiraan..
semuanye ketentuan allah..
aku bersyukur dengan nikmat yg 1 ni..
terase seperti kembali bersemangat untuk mencari kesempurnaan dalam hidup..
melakar cinte dunia dalam mencari tahta disyurga..

semoga kebahagiaan ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat..
dan tiade lagi cerite sedih yg kami akan tanggung selepas ni.
terime kasih jg kepade semua sahabat yg banyak mendoakan hubungan kami dan merestui cinte kami..
semoga kalian jg bertamu cinte yg sejati..
yg akan menyedarkan kalian tentang nikmat allah yg 1 ni...
terima kasih sahabat...
terima kasih ibu dan ayah..
terime kasih kenalan dan taulan..
segalanye berkat doa kalian..
insyaallah,panjang umur detik bahagia itu akan tibe untuk kami..
dan kalian la VIP dihati kami..
terime kasih atas segalanya...
amin..

No comments:

Post a Comment